Tromsøkalenderen

Tromsøkalender 2022
Bakgrunn

Tromsøkalenderen er Tromsø fotoklubb sitt største inntektsgrunnlag, og er hovedgrunnen til at vi kan ha et bredt og billig kurstilbud til våre medlemmer samt et av norges beste amatør studio tilgjengelig. Vi er svært takknemlige for at våre medlemmer tar så gode bilder og sender dem inn til oss. Alle medlemmer som bidrar med bilder som blir brukt i kalenderen får kalendere i premie.

Send inn dine bilder iløpet av året her

Husk også at du må være medlem i Tromsø fotoklubb for å få bilder i kalenderen. Er du ikke medlem? Meld deg inn her

Vi ønsker oss spesielt bilder med folk (husk å spørre om lov hvis en person er gjennkjennelig og hovedfokus i bildet), og da gjerne i ulike situasjoner i bybildet eller på tur i den flotte Tromsønaturen.

Kalenderkomitéen

Klubben trenger også flinke folk til å bidra i kalenderkomiteen. Både med utvelgelse av bilder, trykking, salg og utkjøring.

Kunne du tenke deg å bidra? Kontakt kalenderansvarlig 🙂