Medlemsfordeler

Mange fordeler for deg som er medlem i Tromsø fotoklubb

Alle klubbens inntekter går tilbake til medlemmene i form av mange aktiviteter med lav eller ingen egenandel. Husk at gyldig medlemskort for inneværende år må fremvises for at medlemsfordeler kan benyttes.

Klubben tilbyr blant annet:

• Medlemsmøter fast en gang i måneden
  • Kurs og workshops eksklusivt for medlemmer
  • Tilgang til komplett, profesjonelt fotostudio
  • Mulighet til å stille ut bilder i fotoklubben sine utstillinger
  • Mulighet til å få dine bilder med i Tromsøkalenderen
  • Låne klubbens foto-staffelier gratis i inntil 1 uke
  • Gode rabatter på Elite Foto på Jekta for medlemmer (vis gyldig medlemskort).
  • Fototurer i nærmiljøet, vårtur og høsttur
  • Rabatterte priser på stativer og kulehoder fra Stavanger foto
  • Julebord eller årsfest, og andre sosiale sammenkomster
  • Rabatter på blekk, fotopapir, lyspærer og flere varer hos Norengros Markedshuset på Strandveien
  • Rabatter på print hos Foto i Nord
  • Rabatter på fotobøker hos Akademisk kvarter
  • Tilgang til vår Facebook-gruppe kun for medlemmer
  • Og annet DU ønsker å få til å skje!

Elite Foto

Medlemsrabatt for medlemmer i Tromsø fotoklubb.

• 30% på all print opp til 30×45. Minstepris pr. bilde må ikke understige 0,99 kr pr bilde.
  • 20% på store forstørrelser (Over 30×45 og opp til 60×90)
  • 20% på all fremkalling (c-41) og skanning av negativ
  • 20% på lagerførte filter og minnekort (Ikke spesialbestillinger)

Nettsiden til Elite Foto

De bestiller gjerne opp film, kjemi eller annet utstyr til medlemmer. De har konkurransedyktige priser på dette, og dere slipper fraktkostnader. Se www.focusnordic.no > Skriv ned Varenummer, navn og antall > Send på epost til Benedikte.tetlie@elitefoto.no.

Vær oppmerksom på at de bestiller en gang i uken fra denne leverandøren. Leveringstiden er som regel 4-10 virkedager.

Akademisk Kvarter

Akademisk kvarter som holder til på Universitetet tilbyr 15% rabatt på fotorelaterte bøker for medlemmer i Tromsø fotoklubb. Akademisk Kvarter har godt utvalg i bøker innen både fotobøker og bøker om bildebehandling.

Fotoinord:

Leif Hardner-Falck tilbyr medlemmene i Tromsø fotoklubb 20 % rabatt på print.
For mer informasjon om rabattene, ta kontakt på epost

Stavanger foto

Stavanger foto tilbyr medlemmene i Tromsø fotoklubb 20 % rabatt på stativer og kulehoder.  Se vareutvalg og originalpriser på nettsiden.
Ta kontakt med Stavanger foto på epost

Norengros Markedshuset:

Strandvegen (vegg i vegg med Rema 1000 på Lanes)

Vi kan tilby Tromsø Fotoklubb faste rabatter på for eksempel blekk, fotopapir og toalettpapir. 40 % rabatt på våre engrospriser på alt av blekk, 26 % rabatt på fotopapir (alle merker), 38 % rabatt på lyspærer. Kr 299 for Katrin Plus toalettpapir. Sekk med 42 ruller à 50 meter per rull. Vår faste lavpris på denne er 369 kr i butikk. Vårt mest populære toalettpapir.

Hvis fotoklubbens medlemmer ønsker å benytte disse tilbudene kan de handle her i butikken ved å si at de skal handle via Tromsø fotoklubb, men betale kontant.