Andre torsdag i måneden er det studiokveld i klubblokalene våre.

Tidspunktet er som regel fra 18.00 til 23.00. Vi sender gjerne påminnelse via Facebookgruppa vår.

Studioansvarlig i styret
Svein Børre Mathisen – mobil 971 51 052

Henvendelser om studioet rettes til studio@tromsofotoklubb.no

Om studio

Tromsø fotoklubb tilbyr sine medlemmer et profesjonelt fotostudio i våre klubblokaler. Studioet er på ca. 50 m² og inneholder utstyr som vil tilfredsstille både amatører og profesjonelle.

• Vi har totalt 4 studiolamper
  • Vi har rikelig med av tilbehør, bakgrunner, softbokser, reflektorer mm.
  • Vi arrangerer også workshops i lyssetting for klubbens medlemmer.

studiokvelder møtes fotografer og modeller

Vi øver på:

• Lyssetting
  • Fotografering i studio
  • Poseringer
  • Forskjellige teknikker rundt studiofotografering
  • Etterbehandling av bilder

Vi ønsker at flere av klubbens medlemmer skal komme på disse kveldene slik at vi får flere innspill, gode diskusjoner, og sist men ikke minst, mange flotte bilder.

Bli med i vår Facebookgruppe

Studiogruppe har en egen gruppe på facebook. Her legges det ut informasjon om studiokvelder, og kanskje finner du litt inspirasjon.

Studiogruppa på Facebook

Kom på en «prøvekveld»

Er du ikke medlem i klubben, men ønsker å se hva vi holder på med disse torsdagene, er det lov å stikke innom. Blir du interessert, kan du melde deg inn og bli en av oss som kan delta på disse kveldene.

Foto: Zoltan Tot