Grasrotandelen

Støtt Tromsø fotoklubb med din grasrotandel

Grasrotandelen er en ordning fra Norsk Tipping, hvor du som registrert spiller kan velge et lag eller en forening som du ønsker å støtte – din Grasrotmottaker. Vi oppfordrer deg varmt om å støtte Tromsø Fotoklubb.

Gjennom Grasrotandelen fordeler Norsk Tippings kunder store beløp til lokale klubber og foreninger. Kundene bestemmer selv hvilket lag eller forening som skal få et beløp tilsvarende sju prosent av spillinnsatsen deres.

Hvordan fungerer det?

Du bare spiller favorittspillet ditt – Lotto, Tipping eller Joker for eksempel – og samtidig gir du noe (helt kostnadsfritt) til det laget eller den foreningen du selv ønsker å støtte. Dette er mulig via Grasrotandelen. Merk at Grasrotandelen ikke på noen måte går ut over innsatsen eller premien din og du blir ikke belastet noe for å være grasrotgiver.

Slik velger du Tromsø fotoklubb som mottaker:

• Alle Norsk Tipping sine kanaler lar deg registrere hvem du vil støtte. F.eks. kan du stille dette inn i appen.
  • Send SMS (gratis) til 60000 med kodeord:
    GRASROTANDELEN 995012545