Torsdagsklubben

Tromsø fotoklubb har hver andre torsdag i måneden en såkalt Torsdagsklubb i studioet. Tidspunktet er fra 18:00 og frem til 23:00.

Her møtes fotografer og modeller og øver på lyssetting, fotografering i studio, poseringer og vi snakker mye om forskjellige teknikker rundt studiofotografering og etterbehandling av bilder.

Vi ønsker at flere av klubbens medlemmer skal komme på disse kveldene slik at vi får flere innspill, gode diskusjoner, og sist men ikke minst, mange flotte bilder.

Er du ikke medlem og ønsker å se hva vi holder på med disse torsdagene, er det bare å stikke innom. Blir du interessert er det bare å melde deg inn i Tromsø fotoklubb, så blir du en av de som kan delta på disse kveldene.