map-tfk
Tromsø fotoklubb er i dag i landssammenheng en stor og aktiv klubb.

Vi er en møteplass for alle fotointeresserte. Alt fra ferske amatører til profesjonelle fotografer bidrar med bilder, kommentarer, kunnskap og erfaringer. Vi har høy kursaktivitet og mange aktive medlemmer som bidrar til et inkluderende og trivelig fotomiljø i byen vår.

Klubben har klubblokaler med et stort og velutstyrt studio som kan leies av medlemmer og profesjonelle. I tillegg har vi godt utstyrt mørkerom med fire forstørrere, flere scannere og et møterom med storskjerm og diverse.

Månedlige medlemsmøter

Første torsdag i måneden arrangeres det medlemsmøte med foredrag, bildevisning og konkurranser. Tromsø fotoklubb har eget klubblokale med studio og mørkerom på Stakkevollveien 39, vis-a-vis Eurospar. Alle med interesse for fotografi er velkommen som medlem i klubben

Vi ble stiftet med et utmerket formål

Å fremme interessen for fotografi som uttrykksform og kunstform i Tromsø

Tromsø Fotoklubb ble opprinnelig stiftet på 1930-tallet, men hadde noen års opphold fra ca 1960. Aktiviteten ble tatt opp igjen i 1975, og klubben har vært drevet uavbrutt siden da.

Vår kontaktinfo:

Postadresse: