Utsettes til høsten – Nybegynnerkurs i fotografering starter 21. februar

Velkommen til nybegynnerkurs med fotoklubben. Her lærer du grunnleggende ferdigheter om fotografi og om ditt kamera. Kurset går over 6 kvelder i 3-timers økter, med arbeidsoppgaver/innlevering mellom øktene for maksimalt utbytte.

Kursholdere: Trond Kjetil Holst og Knut Georg Forberg

Hvor: Klubbens lokaler i Stakkevollvegen 33
Oppstart: Onsdag 21.02 2024 fra klokken 18:00

Pris: 1200,- for medlemmer og 1600,- for ikke-medlemmer

Påmelding: kurs@tromsofotoklubb.no

Betaling: Vipps Tromsø Fotoklubb Kurs #14591

Målet med kurset at at deltakerne skal lære seg å behandle og bruke kameraet med manuelle innstillinger, og forstå de grunnleggende funksjonene i kameraet. Grunnprinsippene i fotografering gjennomgås, og hvordan disse kan brukes for å oppnå ønskede resultater når man fotograferer. Noe komposisjon vil også inngå i kurset.

Kurskveldene vil vare ca. tre timer, med praktisk-teoretisk innføring i ukens tema, eksempler samt gjennomgang av praktisk oppgave til neste kurskveld. En viktig del av kurset er også gjennomgang av deltakernes bilder, med tilbakemelding både fra kursholdere og andre deltakere.

Hva trenger du å ta med?

• Kamera, evt. kabel
  • Brukerveiledning til kamera