Mørkerom introduksjonskurs: 21.-22. februar 2023

Vi kjører introduksjonskurs i bruk av mørkerommet tirsdag 21. og onsdag 22. februar 2023. Kurset kvalifiserer deg til å bruke mørkerommet på egenhånd etterpå.

Maks antall deltagere: 8

Kursavgiften er kr 500,- og inkluderer en rull sort/hvit film, fotopapir og kjemikalier.

Tirsdag 22. februar mars kl. 18-22:

Vi går gjennom hva sort/hvit film er, kjemikaliene som brukes til fremkalling, og litt om rutiner / bruk av mørkerommet. Alle fremkaller sin egen film.

Onsdag 23. februar kl. 18-22:

Vi går igjennom litt teori om hvordan en kopi blir til før alle går i mørkerommet å lager kopier av negativene.

Øvrig info

Inkludert i kursavgiften er en rull sort/hvit film i enten 35mm eller 120 mellomformat som kan hentes på forhånd. Ta kontakt med morkerom@tromsofotoklubb.no for å få film, eller kom innom klubben på ett av møtene.

Ved mer en 4 påmeldte vil vi bruke en ekstra dag fordi maks 4 kan jobbe i mørkerommet samtidig. Dette vil avtales på kurset.

NB: Vi anbefaler at alle har med en rull eksponert sort/hvit film når kurset begynner.

Påmelding og betaling mørkeromskurs

Navn(Påkrevd)