Medlemsfordeler

Fordeler for deg som er medlem i Tromsø fotoklubb

Som medlem i Tromsø Fotoklubb kan du nyte godt av mange medlemsfordeler. Alle klubbens inntekter går tilbake til medlemmene i form av mange aktiviteter med lav eller ingen egenandel.

Klubben kan blant annet tilby:

• Medlemsmøter minst en gang i måneden
  • Kurs og workshops eksklusivt for medlemmer
  • Tilgang til komplett, profesjonelt fotostudio
  • Mulighet til å stille ut bilder i fotoklubben sine utstillinger
  • Mulighet til å få dine bilder med i Tromsøkalenderen
  • Låne klubbens foto-staffelier gratis i inntil 1 uke
  • Gode rabatter på Elite Foto på Jekta for medlemmer. Vis gyldig medlemskort.
  • Fototurer, vår og høsttur
  • Rabatterte priser på stativer og kulehoder fra Stavanger foto
    Oppgi at du er medlem i fotoklubben ved kjøp
  • Julebord og andre sosiale sammenkomster
  • Rabatter på blekk, fotopapir, lyspærer og flere varer hos Norengros Markedshuset på Strandveien
  • Rabatter på print hos Foto i Nord
  • Rabatter på fotobøker hos Akademisk kvarter
  • Medlem i den lukka Facebook gruppa
  • Og annet DU ønsker å få til å skje!

Husk at gyldig medlemskort for inneværende år må fremvises for at medlemsfordeler kan benyttes.

Fjellheisen

• Gratis reise med fjellheisen i Tromsø ved fremvising av gyldig medlemskort.

Elite Foto:

Medlemsrabatt for medlemmer i Tromsø fotoklubb.

• 30% på all print opp til 30×45. Minstepris pr. bilde må ikke understige 0,99 kr pr bilde.
  • 20% på store forstørrelser (Over 30×45 og opp til 60×90)
  • 20% på all fremkalling (c-41) og skanning av negativ
  • 20% på lagerførte filter og minnekort (Ikke spesialbestillinger)

Link til Elite Foto: https://www.elitefoto.no/

De bestiller gjerne opp film, kjemi eller annet utstyr til medlemmer. De har konkurransedyktige priser på dette, og dere slipper fraktkostnader. Se www.focusnordic.no -> Skriv ned Varenummer, navn og antall -> Send pr. mail til Benedikte.tetlie@elitefoto.no.

Vær oppmerksom på at de bestiller en gang i uken fra denne leverandøren. Leveringstiden er som regel 4-10 virkedager.

Akademisk Kvarter:

Akademisk kvarter som holder til på Universitetet tilbyr 15% rabatt på fotorelaterte bøker for medlemmer i Tromsø fotoklubb.
Ta kontakt med Kim G. Skytte på 776 45 214 eller på epost. Akademisk Kvarter har godt utvalg i bøker innen både fotobøker og bøker om bildebehandling.

Fotoinord:

Leif Hardner-Falck tilbyr medlemmene i Tromsø fotoklubb 20% rabatt på print. For mer informasjon om rabattene, ta kontakt her.

Stavanger foto:

Stavanger foto tilbyr medlemmene i Tromsø fotoklubb 20% rabatt på stativer og kulehoder.  Se vareutvalg og originalpriser her. Ta kontakt med Stavanger foto på epost.

Norengros Markedshuset:

Strandveien (vegg i vegg med Rema 1000 på Lanes)

Vi kan tilby Tromsø Fotoklubb faste rabatter på for eksempel blekk, fotopapir og toalettpapir. 40 % rabatt på våre engrospriser på alt av blekk, 26 % rabatt på fotopapir (alle merker), 38 % rabatt på lyspærer. Kr 299 for Katrin Plus toalettpapir. Sekk med 42 ruller à 50 meter per rull. Vår faste lavpris på denne er 369 kr i butikk. Vårt mest populære toalettpapir.

Hvis fotoklubbens medlemmer ønsker å benytte disse tilbudene kan de handle her i butikken ved å si at de skal handle via Tromsø fotoklubb, men betale kontant.