Vi flytter til nye lokaler i Stakkevollveien 33

Vi flytter til nye lokaler i Stakkevollveien 33 nå i høst – altså ca 200 meter nærmere byen.

Kjør ned mellom Europris og Statens Vegvesen, ned på kaiområdet, litt sørover – så er lokalene på hjørnet i et hvitt murbygg. Det blir satt opp «Tromsø Fotoklubb» skilt etter hvert.

Lokalene er ca. 110 m2 og vil være mer kompakte enn de gamle.  Når vi er ferdig med ombygging og oppussing vil vi kunne tilby flott studio med gode fasiliteter for fotografer og modeller. Et mørkerom med tørr- og våtsone, samt møterom for kurs og andre klubbaktiviteter. Vi gleder oss til dette, men først er det en del arbeid må gjøres. Arbeidet må gjøres av oss medlemmer, så det er bare å følge med på facebook-siden for å være orientert. Planen er å flytte inn senest 10. desember.  De gamle lokalene vil fungere som vanlig frem til da.

På hjørnet! NB! Bildet er hentet fra Google Earth og er ikke oppdatert, men viser nedkjøring og «vårt» bygg.

Kjør ned fra Stakkevollveien mellom Europris og Statens Vegvesen