Medlemsmøte – Torsdag 9. januar 2020

kl. 19:00–22:00

Velkommen til årets første medlemsmøte i fotoklubben!

På programmet står følgende:

1) Bildevisning og foredrag med Arne-Terje Sæther.
Arne-Terje er båtbygger og fotograf. Han har gitt ut flere bøker om båtbygging, men i dag vil han snakke mest om sin siste bok, om båter som forfaller!

Arne-Terje ga like før jul ut boken «Båter som ikke sank», med bilder og korte tekster om båter som står på land og forfaller, eller som har blir brukt til andre ting. Noen av bildene er for tiden også utstilt på kafe G. Arne-Terje vil også fortelle litt om sine tidligere bokprosjekter, og hvordan bildene styrer hvordan bøkene blir.

2) Egne bilder.
Vi viser bilder til inspirasjon og læring! Har du bilder du ønsker kommentarer på? Bilder du vurderer å sende til konkurranse? Har du vært på workshop? På tur? Eller har du bare bilder du har lyst til å vise? Ta med inntil 4 bilder på minnepinne, eller send på forhånd til post@tromsofotoklubb.no

3) Konkurranse resultater og informasjon fra styret