Medlemsmøte torsdag 6. januar kl. 19.00

Velkommen til medlemsmøte torsdag 6. januar kl 19.00

Vi fortsetter med hybridmøter. Velg mellom å delta live med munnbind, eller følge med hjemmefra digitalt. Live foregår i vår studio i Stakkevollvegen 33 (under Europris).

Link til medlemsmøtet (zoom)

PROGRAM:

Gjestefotograf på åres første møte er Alf Martin Sollund

Alf Martin har være medlem av Tromsø fotoklubb i mange år, og han er en habil fotograf som fotograferer i byer og natur både innenlands og utenlands. I tillegg til foto er Alf Martin også en lidenskapelig fluefisker @flyalf. På møtet torsdag vil han blant annet vise bilder fra fjorårets tur til Island.

Temakonkurransen

Vi får resultater og Topp 10 fra desemberkonkurransen, og påminnelse om januarkonkuransen.

Medlemmenes bilder

Du er velkommen til å vise inntil 10 bilder på møtet. Send inn til post@gammelweb.tromsofotoklubb.no innen onsdag kveld, eller ta med en minnepinne med bildene til det fysiske møtet.

Ellers 🙂

I tillegg blir det informasjon om kommende aktiviteter og annet fra styret.

Vel møtt, in person eller online!