Høstturen 2021 går til Kråkeslottet 10.-12. september

Velkommen til Senja og Kråkeslottet i Bøvær

Nok en gang reiser vi til Kråkeslottet på Senja, en fantastisk lokasjon for fototurer, og vi gleder oss til å treffe nye og kjente medlemmer her ute helga 10. til 12. september.

På en egen liten holme ved ei fantastisk strand, og med horisonten langt der ute, finnes dette kultursenteret med overnatting høyt og lavt i slottet. Fullt opp av miljø og rustikk historie – en drøm for en fotograf, kan vi boltre oss fra fredag til søndag. Godt vær eller dårlig vær? På Senja spiller det absolutt ingen rolle, fint er det uansett!

Om turen

• Pris for medlemmer kroner 950,-
  • Dersom vi har plass og du vil ta med en partner eller en venn som ikke er medlem, er prisen for denne 1.800,-
  • Prisen dekker sengetøy og håndklær, samt trivelig felles middag med noe drikke på lørdag. Tradisjon på høstturen er får-i-kål.
  • Øvrig mat og drikke tar den enkelte med selv.
  • Fredag griller vi hvis været tillater det. Alterenativt brukes kjøkkenet inne.
  • I påmeldingen vil vi gjerne at du angir om du kan tenke deg å dele rom med en annen. Dette forutsetter at de som kan dele er fullvaksinert.
  • Vi vil også gjerne vite om du har plass til flere i bilen, eller om du trenger skyss.
  • Vi kan være maksimum 20 deltakere, så vi kan ikke garantere at alle får plass hvis interessen er svært stor. Meld deg på allerede nå 🙂
  • Har du aldri vært her ute? Se også Kråkeslottets egen nettside

Meld deg på

Send inn en påmelding per person. Du betaler med PayPal / kort:

Opps, fant ikke skjemaet.