Anders Myhre Brakestad vant desember-konkurransen med «twilight»

Anders har markert seg i fotokonkurransen denne sesongen og gikk helt til topps i desember – hvor tema var «lystes tid». Hans bilde «twilight» klarte også å komme seg gjennom nåløyet og blir å finne på fotoklubbens utstilling på Fjellheisen.

Han er ny i klubben, men kan tydeligvis håndtere et kamera. Her forteller Anders litt om seg selv:

«Eg er 28 år gamal, og kjem opphavleg frå Sunnhordland på vestlandet. Til dagleg held eg på med ein doktorgrad i kjemi ved UiT. Eg starta med fotografering då eg byrja på universitetet i 2010, og har drive av og på sidan då. Eg er glad i å vere ute i naturen, så mine favorittmotiv for fotografering er natur og landskap. Ein av mine favorittlokasjonar er Storsteinen ved Fjellheisen, på grunn av dei flotte utsiktene ein får over Tromsø og omegn. Eg synest også det er kjekt å søkje etter minimalistiske komposisjonar, anten i landskap eller som abstrakte motiv, sidan det utfordrar den kreative sida av fotografering.»

Her er link til topp 10 http://www.tromsofotoklubb.no/desember-lysets-tid/