Neste møte holdes torsdag 4. juni klokken 18:00 på bankhjørnet i Rødbanken og er åpent for alle!
Programmet denne gangen blir som følger:
1) Bildevisning fra medlemmer:
Mervi og Trond Kjetil har vært på langtur, igjen, til to land på Balkan, og viser et utvalg av denne turens blinkskudd.
2) Teknisk kvarter, ved Bjørnar Pedersen: Kan KI brukes til bildekritikk? Og hva kan vi lære av KI? En liten introduksjon til å bruke KI for å bli en bedre fotograf.
3) Avslutning av sesongens medlemskonkurranse, med «avduking» av årets bilder og premiering av årets bilde, årets fotograf og alle andre som har fått poeng i konkurransen. Det er mange fine fotobøker på årets premiebord
4) Informasjon fra styret, om kalender, vårtur og kanskje litt mer.
Tid og sted: Rødbanken, torsdag 4. juni kl. 18:00 – 21:00
Vel møtt til hyggelig fotosamvær!
