Løpende påmelding studiokurs

For å få tilgang til å leie fotostudioet i Tromsø Fotoklubb må du være medlem av fotoklubben. Vi krever også at alle brukere har hatt et innføringskurs i studiobruk, på dette kurset lærer du rutinene i lokalet (lås på dører, rengjøring, osv.), og man får en innføring i forsvarlig bruk av utstyret. Vi har mye dyrt utstyr, det er derfor viktig at alle brukere er inneforstått med hvordan man bruker dette på en forsvarlig måte. Reglene for bruk av studio finner du nederst på denne siden.

Når det er nok påmeldte tar kursansvarlig kontakt med deg for å organisere tidspunkt for kurset. Du vil motta en PayPal faktura på kursavgiften â 500.- når dato er satt. Betaling av denne gjelder som endelig påmelding til kurset.

NB: Dette er et kurs som først og fremst tar for seg sikkert bruk av lokalet og utstyret – egne kurs i lyssetting osv. arrangeres jevnlig.

Opps, fant ikke skjemaet.