Høsttur til Vengsøya 27. til 29. september 2019

Kjære medlemmer

Da er det tid for påmelding til høstens vakreste eventyr, fotoklubbtur til Vengsøya.

Turen går av stabelen 27. til 29. september.

Vi tar inn Vengsøy rorbuer, og avholder fellesmiddag på grendehuset! Der blir det får-i-kål, kaker og fotocup.

Vengsøya ligger utenfor Kvaløya, med fergeforbindelse fra Bellvika, og øya er vill og vakker. Folk bor langs sjøen, og bak er det høye fjell og fantastiske muligheter for toppturer for de som vil. Vengsøytraversen er kjent( og beryktet). Her passer det ikke med høydeskrekk.

Vi har det trivelig på tur; grilling av mat som hver enkelt tar med seg på fredagen, fotomuligheter både dag og kveld, og som sagt; fellesmiddag med høstens grøde på lørdag.

Alle tar med mat og drikke til hele turen, borsett fra middag med drikke på lørdag).

Reiserute: Bil til Bellvika og ferge derfra,

Eller buss 428 fra Prostneset kl. 16:09 og bytte på kvaløysletta terminal til buss 426. Deretter ferge.

Retur med buss fra Bellvik søndag kl. 17:16

Pris for medlemmer kr. 800,-