Høsttur til Kråkeslottet på Senja

Velkommen til årets høsttur som går til Kråkeslottet på Senja.

Nå er det mange nok som har klikket «Skal delta» på facebookarrangementet vi laget, så det er klart at det blir tur. Nå er det bare å melde seg på via denne siden, og betale egenandelen via paypal. Vi ber om at de som har meldt seg via fb snarest mulig registrerer seg her.

Lenke til arrangementet på facebook: https://www.facebook.com/events/313121586433818

Ellers så blir turen på vanlig måte, egenandelen dekker overnatting og felles middag med drikke på lørdags kveld.  Vi skal også prøve å få til en bildecup med fin bokpremie til vinneren på lørdagskvelden etter middag.

Høstturene til Kråkeslottet har blitt en tradisjon, vi har hatt disse turene annenhver høst de siste årene, og vi tenker å fortsette med det. Kråkeslottet er et perfekt sted for fototur.

Egenandel for å delta i år er kr. 95o for medlemmer, 1800 for ikkemedlemmer, om noen vil ha en partner eller venn med på turen.

Sengetøy er inkludert i overnatting, vi regner med at ikke fler enn to personer trenger å dele rom. Før vi forlater, må vi gjøre rent etter oss i de rommene vi har overnattet i, og i fellesrom. Det forventes også at smittevernsreglene overholdes. Særlig må blanke flater rengjøres etter hver bruk. Dette gjelder spesielt på bad, toaletter og kjøkken.

Opps, fant ikke skjemaet.